زبان اعضای بدن در قیامت

 

زبان اعضای بدن در قیامت!

 

جهان قیامت و آخرت از جمله موضوعات واموری  اند که برای انسانهای دنیا به منطق قابل فهم غیر معروف ، مجهول وناشناخته اند. بناً همین حالات تصورات غیر متعارف و در موارد ترسناکی را برای انسان ببار می اورد .
انسان ذاتاً کوشش میکند 
تا نباید در ناشناخته ها  گام گذاشت ، واگر قرار باشد که گام بگزارد باید با احتیاط و در مسایل دینی با درک عُمق و بُعد عقیدتی و شناخت درست از منابع شرعی ګام و قدم بر دارد.
ترس، خوف و دشمنی نسبت به ناشناخته ها و یا انحراف در فهم مسایل شرعی و ترك و يا ګذاشتن فهم درست از مسایل آخرت موجب می شود که انسان بخش بزرگی از زندگی خود را به گونه ی دیگر تفسیر و تحلیل کرده و رفتار مناسب و متناسب به آن نداشته باشد. اگر انسان مجهولات خودش را کاهش می داد و نسبت به پیرامون خود دانش 
کاملتر و روشنتری در مطابقت به هدایات موجود دینی و عقیدتی میداشت، وضعیت انسان بیش از پیش بهتر می شد و بهبود می یافت ورفتن حتمی با آن مجهولات را بهتر و با روان بهتر تنظيم می کرد.


تفاسیر قرآنی اهل سنت به زبان فارسی انسان ,مسایل ,قیامت ,زبان ,زبان اعضای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عکس های زیبا | عکس طبیعت |عکس ایرانی بازیگران وریشه فالکده فیلم سریال خرید کاشی و سرامیک خرید اینترنتی tobmachine baran-omid.ir - پـورتـال مـؤسـسـه بـــاران امـــیـــد بـافـق