اگر در داخل سایت خود از محتوای تکراری استفاده می کنید، باید این موضوع مهم را بدانید که محتوای تکراری قطعا برای سئو سایت شما مضر خواهد بود و اگر هم محتوای خود را از سایت های دیگران کپی می کنید، باز هم سایت شما تحت تاثیر جریمه های گوگل قرار خواهد گرفت و در این مقاله در رابطه با هر دو موضوع به صورت کامل صحبت خواهیم کرد. در واقع محتوای تکراری می تواند باعث فروپاشی یک سایت در زمینه ی کسب و کار اینترنتی شود، زیرا شرکت گوگل به شدت وب سایت هایی که به تولید محتوای تکراری و یا کپی شده می پردازند، برخورد می کند و آنها را از نتایج جستجوی گوگل حذف می کند و در نظر داشته باشید که محتوای کپی شده، اصلا از نظر اخلاقی کار درستی نیست، زیرا برای محتوای کپی شده، افرادی زحمت کشیده اند و یا گاها هزینه های بسیار زیادی را پرداخت کرده اند و از طرفی دیگر هم محتوای کپی شده، توهین مستقیم به کاربران شما است! زیرا شما اگر با محتوای تکراری هم به صفحه ی اول گوگل برسید، کاربران شما سایت های بسیار زیادی را با محتوای یکسان، مشاهده می کنند و این موضوع به شدت بر روی بازدیدکنندگان شما تاثیرات منفی می گذارد، برای ارائه ی راهکار هوشمندانه و جلوگیری از محتواهای اسپم، با سئو بمب همراه باشید تا مطالبی را به شما بگویم که نمی توانید آن را در دنیای وب پیدا کنید.

 

 

محتوای تکراری چیست

محتوای تکراری یا duplicate content در واقع یک متن تکراری است که در فضای وب، بیشتر از یک آدرس دارند! فرض کنید همین مقاله ای که در حال مطالعه آن هستید را ما در وب سایت سئو بمب منتشر کرده ایم و وب سایت های دیگر هم برای اینکه زمان کمتری برای تولید محتوا بگذارند، همین محتوا را با یک آدرس متفاوت دیگر نیز منتشر می کنند و آنها فکر می کنند که اگر کلمات کلیدی و آدرس صفحه و موارد دیگر را کمی تغییر دهند، محتوای آنها تکراری نیست! متاسفانه این موضوع برخلاف طرز تفکر اکثر وب مستران باعث جریمه شدن سایت شما می شود.

 

 محتوای تکراری و تاثیر منفی آن در سئو سایت

 

در این صورت مطلب انتشار یافته، جزو محتوای تکراری در سایت به حساب می آید. البته معمولا در بین متخصصان و سئوکاران، محتوای تکراری معنای دیگری دارد، منظور از محتوای تکراری، بیشتر متن ها و مقاله هایی است که شما در وب سایت خود منتشر می کنید و معمولا از قبل، آن محتوای مورد نظر را در سایت خود داشته اید. اما محتوای کپی شده، به محتواهایی گفته می شود که شما مستقیما محتوا را از سایتهای دیگران برمیدارید و آن را در سایت خود منتشر می کنید.


طراحی مدرن محتوای ,سایت ,تکراری ,شده، ,منتشر ,گوگل ,محتوای تکراری ,تاثیر منفی ,بسیار زیادی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

باشگاه کوهنوردی پژواک پیشه بسیجی یار هر روز بیا دانلود کده