آیا آجیل شب یلدا هنوز در سفره خانوار هست ؟

آخرین روز پاییز هر ساله در ایران جشن گرفته می شود، شاید در سالهای گذشته که زندگی ها صنعتی تر و مدرن تر شده است ،اتفاقاً اهمیت شب یلدا بیشتر هم شده باشد، چرا که از معدود بهانه هایی است که در سبک زندگی مدرن امروز، خانواده ها و دوستان و نزدیکان دور هم جمع می شوند. اما امسال و در 30 آذر 1399 شرایط کمی که چه عرض کنم، کاملاً متفاوت است.

کرونا و مراسم شب یلدا

ویروس کرونا و بیماری کووید 19 یکی از اصلی ترین تهدیدها برای برگزاری مراسم این شب است ! در واقع محدودیتهای موجود باعث شده است که امسال تقریباً شب یلدایی نباشد ! وقتی دورهمی نیست، آجیل تنهایی خوردن هم احتمالاً از رفتار مصرف کننده حذف خواهد شد ! شاید همین که شب یلدا به صورت جمعی برگزار نمی شود یعنی آجیل شب یلدا هم مصرف نخواهد شد.

آجیل یلدا به صورت سنتی شامل این مغزها و خوردنی ها می شود :

پسته

گردو

توت خشک

نخودچی

مویز

حالا شما قیمت هرکیلوگرم از اینها را محاسبه کنید تا کمی درک دقیق تری از هزینه آجیل یک مراسم یلدا معمولی داشته باشیم.

یلدا و قیمت آجیل یلدا

همان طور که اشاره کردیم، قیمت آجیل شب یلدا برای اکثر اقشار جامعه سنگین است و نمی تواند گزینه خیلی راحتی برای مردم باشد ! حالا من یک پیشنهاد دارم برای شما ! لواشک شاید برای شب یلدا از همه کار ساده تر باشد ! لواشک یکی از خوردنی های کاملاً ایرانی است و از قضا خیلی هم اقتصادی است و اتفاقاً برای سلامتی هم مفید است و برخلاف آجیل یبوست هم نمی آورد و ارزان هم است ! لواشک پیشنهاد ما به شما برای شب یلداست.

آجیل ها چه کنند ؟

صادرات ! شاید صادرات آجیل و محصولاتی مثل پسته و گردو و تخمه و نظایر آن بهترین راهکار برای فعالان کسب و کارهای آجیل باشد. اگر با روشها و شیوه های صادرات محصول و پیدا کردن مشتری در بازارهای خارجی آشنا نیستید دریافت مشاوره صادرات می تواند به سادگی مساله شما را حل کند، اگر واژه «مشاوره صادرات» را جستجو کنید، به سادگی به پاسخ این سوال می رسید که چگونه باید کار صادرات را پیش برد.

 


خبر آجیل ,یلدا ,صادرات ,شاید ,لواشک ,مراسم , لواشک ,قیمت آجیل ,آجیل یلدا ,سفره خانوار ,یلدا هنوز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لیوان تبلیغاتی - هدایای تبلیغاتی راسا گیفت برکه ی نیلو فروش کارت خوان سیار،خرید کارت خوان سیار پنتاکس برداشت درهم ورهم متن آهنگ,متن موسیقی نگاه به زیبایی بازرگانی سکوتی