اگر می خواهید با یک هدیه تفاوت هدیه روز دانش آموز زیادی ایجاد کنید ، برای یک دانش آموز دانشگاه مکان خوبی برای شروع است. آنها کلاس ها ، دوره های کارآموزی ، مشاغل دوم ، زندگی اجتماعی و روابطی برای مدیریت دارند و احتمالاً پولشان برای تأمین هزینه های خود بسیار کمتر از آرزوهاشان است.

 

هدایای مفید و متفکرانه می تواند تفاوت نامتناسبی در کیفیت زندگی آنها ایجاد کند ، به ویژه هنگامی که این چیزی است که هم به طور مکرر استفاده می کنند و هم به تنهایی توانایی پرداخت آن را ندارند.

 

من به عنوان یک دانش آموز که اخیراً فارغ التحصیل هدیه شده ام ، می توانم به شما بگویم که لیست زیر مکان خوبی برای شروع است

5 بهترین هدایای برتر برای دانشجویان دانشگاه:

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و ضد آب

یک جفت کفش ورزشی

کتابی که برای راهنمایی شما در طول بیست سالگی طراحی شده است

نی سیلیی قابل استفاده مجدد Echo Dot (نسل 3) ، در بهترین ، 39.99 دلار موجود است

Amazon Echo Dot به همین دلیل محبوب ترین دستگاه آمازون است - این دستگاه جمع و جور است و از تمام قابلیت های الکسا (به روزرسانی آب و هوا ، دستور العمل ها ، موسیقی ، اخبار) برخوردار است ، این دلیل اصلی اکثر دستگاه های Echo است. جدیدترین نسخه - نسل سوم - دارای بلندگوی 70٪ بلندتر از نسل دوم است و از طرح پارچه ای متناسب با دکوراسیون کادو منزل برخوردار است. مقایسه مروری Insider در مورد دستگاه های Echo برای مراجعه سریع در اینجا.

کپسول سحابی آنکر یک مینی پروژکتور قدرتمند و همه کاره است و قابلیت حمل و نقل آن را برای دانشجویان دانشگاهی که ممکن است در خوابگاه ها و خانه های خارج از دانشگاه در حال مهاجرت و خارج از آن باشند ، گزینه ای عالی می کند. اندازه آن 1 پوند و اندازه یک قوطی نوشابه است ، اما دارای کیفیت تصویر شگفت آور و واضح و صدای 360 درجه است. همچنین ساکت است و چهار ساعت به طور مداوم پخش می شود. بررسی کامل را در اینجا پیدا کنید.

 
شارژ دی دستگاه ,هدیه ,دانش ,echo ,آموز ,دانشگاه ,دانش آموز ,برای دانشجویان ,برای شروع ,خوبی برای ,مکان خوبی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فلزیاب و طلایاب GOLDEN POWER BLACK گلدن پاور بلک تفریحات سالم3 وب سایت تخصصی درج آگهی املاک هکس گم گشته در شهر کمپرسور باد ایمن در کوتاه نوشته هام