توسعه پيج اينستاگرامي و گاه‌ساز متصل به اينستاگرام براي تمامي کسب‌وکارهاي آنلاين

avh8_m1.jpg

با رشد کسب‌وکارهاي آنلاين در سال‌هاي اخير و ارتقا و توسعه آن‌ها در دوران کرونايي و قرنطينه که موجب شد افراد به فضاي آنلاين بيشتر ورود کنن، چالش‌هايي استارتاپ‌هاي آنلاين نيز در اين راستا بيشتر و بيشتر شد.

همه ما مي‌دانيم که شبکه‌هاي اجتماعي کمک بسزايي در ميزان و آگاهي برند مي‌کند. به خصوص اينستاگرام روز به روز گاه‌ها و کسب‌وکارهاي آنلاين بيشتري را به سمت خود جذب کرده و تعامل و ارتباط با مخاطب را ساده‌تر کرده است.

اما با تمام اين فضاهاي آنلاين، به دليل تحريم و محدوديت‌هاي موجود براي کاربران ايراني براي استفاده از امکانات بسياري از اپليکيشن‌هاي خارجي هنوز هم براي بسياري از فعاليت‌هاي اينترنتي دچار محدوديت هستيم. محدوديت‌هايي که اگر نبودند، روند افزايش آگاهي برند، ارتباط با مشتري، رشد و افزايش بسيار ساده‌تر ميشد.

توسعه پيج از طريق لينک‌گذاري در پست و بيو به صورت نامحدود و بدون هزينه دلاري

يکي از محدوديت‌هايي که قصد داريم دربارش صحبت کنيم، محدوديت لينک‌گذاري پست‌ها و بيو در اينستاگرام است. همان‌طور که حتما ديده‌ايد بسياري از گاه‌هاي اينترنتي خارجي در اينستاگرام اين امکان را دارند تا بر روي هر پست موردنظر خود لينک مرتبط به محصول، خدمات يا محتواي داخل پست را بگذارند. اين لينک‌ها مي‌توانند در تعداد نامحدود و از هرجايي مثل سايت، پيام‌رسان‌هايي مثل تلگرام، واتس‌اپ، رسانه‌ها مثل يوتيوب و هر نوع لينکي . باشند.

لينک‌گذاري در داخل پست باعث مي‌شود افراد به صورت مستقيم به همان محتوا يا محصول داخل پست هدايت شوند و اگر سايت داشته باشين ديگر لزومي نيست عکس مورنظر در اينستاگرام را ساعت‌ها در سايت جست‌وجو کنند. در نتيجه پيدا کردن محصول، خدمات و محتوا و. براي مخاطب شما بسيار ساده‌تر مي‌شود که اين‌کار در نهايت مجوب افزايش فرآيند سفارش و نيز مي‌شود.

امکان، امکان‌شو آورده!

يکي از استارتاپ‌هاي ايراني به اسم "امکان" ، به صورت رايگان بدون دريافت هزينه دلاري امکان لينک‌گذاري در پست‌هاي اينستاگرام را براي شما فراهم کرده‌است.

با امکان شما مي‌توانيد لينک‌هاي متعددي را براي هرکدام از پست‌هاي خود تعريف کنيد و در نهايت در بيو صفحه خود براي ارتباط با مخاطب بيشتر از يک لينک را بدون محدوديت بگذاريد.

گاه بساز اگه سايت نداري!

و خبر بهتر و مهم‌تر براي کساني که کسب‌وکار آنلاين در صفحه اينستاگرام خود دارند اما گاه اينترنتي يا وبسايتي ندارند، اين است که با کمک امکان شما مي‌توانيد به غير از خدمات لينک نامحدود، از بسته گاه‌ساز متصل به اينستاگرام نيز استفاده کنيد.

براي ارتقا و رشد و بيشتر کسب‌وکار خود با داشتن يک وبسايت بسيار ساده و کاربردي روند ثبت سفارش و پرداخت را براي مشتريان خود هموارتر سازيد.

داشتن وبسايت و گاه اينترنتي به يکي از چالش‌هاي مهم براي صاحبان کسب‌وکارها تبديل شده است چرا که بعضي افراد فکر مي‌کنند در صورت بلد نبودن دانش برنامه‌نويسي يا نداشتن نيروي انساني براي اين کار ديگر نمي‌توانند سايتي براي خود داشته باشند.

اما امکان با ارئه گاه‌ساز اينستاگرام تمامي اين پيچيدگي‌ها را براي شما ساده کرده است و فقط با آپلود کردن اطلاعات يا همان محتواي صفحه اينستاگرام خود سايت اينترنتي هم داشته باشيد.

هدف نهايي براي استفاده از امکانات امکان، ارتقا پيج گاه اينستاگرام، داشتن گاه اينترنتي در قالب سايت و در نهايت ارتقا کسب‌وکارها و تعامل هرچه بهتر با مخاطبانشان است.

 


تفریحات سالم3 اينستاگرام ,امکان ,آنلاين ,اينترنتي ,بيشتر ,گاه ,گاه اينترنتي ,کسب‌وکارهاي آنلاين ,صفحه اينستاگرام ,محصول، خدمات ,بسيار ساده‌تر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یادداشت های یک دختر سرگشته کمپرسور باد TinyMoviez دانلود فیلم و سریال عاشقم باش کرونا ویروس وبسایت هواداران محمد رضا شایع تک مجله نوحه پلاس